دریافت رایگان نرم افزار حسابداری سایرا
نرم افزار مدیریت سایرا که در واقع حسابداری جزو یکی از کاربردی ترین بخش های آن است به مدیر شرکت و یا سازمان کمک میکند تا بتواند در مدت زمان کوتاهی دید بازتری از واحدهای تحت مدیریت خود به دست آورده و تصمیم هایی اتخاذ نماید که باعث پیشرفت مجموعه تحت مدیریت در کوتاه و میان مدت گردد.
مدیریت همزمان واحد های:
- مالی و حسابداری ( خرید و فروش و خدمات - مدیریت هزینه)
- انبار داری
- پرسنل و منابع انسانی شامل: ارزشیابی-حقوق و دستمزد-حضور و غیاب هوشمند - ارتباط درون سازماتنی پرسنل و بخشنامه ها
- تیم فروش و مدیریت ارتباط با مشتری شامل : قرار ملاقات ها و یادآور ها-رضایت سنجی - مدیریت مشتریان
- مدیریت استراتژیک(نمودار های جامع مشتریان، نمودارهای جغرافیایی، نمودار عملکرد پرسنل و جدول مهم SWOT)
- تبلیغات و ...
به یک مدیر کمک میکند تا نفاط ضعف و قوت اساسی سازمانش را در مدت زمانی بسیار کم در حد چند ساعت شناسایی نماید و برای بررسی هر واحد متکی به گزارشات پیچیده و گاها چند صفحه ای تخصصی(مانند ترازنامه ها و دفاتر کل و یا گزارش کار و ...) مدیران و کارمندان هر واحد نباشد.
- نخستین مزیتی که در کوتاه مدت و پس از پیادهسازی نرم افزار سایرا میتوان انتظار داشت، کاهش هزینههای عملیاتی نظیر کاهش هزینههای کنترل موجودی انبار، هزینه تولید، هزینه عملیات حسابداری و ثبت وقایع مالی، هزینههای بازاریابی و پشتیبانی است. از دیگر مزایای به کارگیری این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- ایجاد یکپارچگی سازمانی از منظر اطلاعاتی و افزایش سازگاری در اطلاعات موجود در سازمان
- پیادهسازی برنامهریزی منابع سازمان با ایجاد پایهای قوی از انباره دادهها. این سیستم دسترسی بهتر و سریعتر به دادهها را برای مدیریت امکان پذیر میسازد و به این ترتیب مدیریت میتواند به سرعت، اطلاعات مورد نیاز خود را جهت اخذ تصمیمات در اختیار داشته باشد.
- مهمترین مزیت برنامهریزی منابع سازمان بهبود هماهنگی میان واحدهای سازمان، کاهش وقفههای کاری و افزایش کارایی فرآیندهاست.
- بهبود تدریجی فرآیندهای سازمانی بر اساس بهترین تجربیاتی که شرکتهای عرضهکننده نرم افزار از سازمانهای مختلف به دست آوردهاند.
برای مشاوره رایگان و دریافت و نصب این نرم افزار میتوانید با شماره 09125423441 و 09172044660 تماس حاصل فرمایید.