ایونتینگ در دیجیتال مارکتینگ از دیدگاه مشاوره اقتصادی
ما با اموال شخصیمون هرکاری که دوست داریم میتونیم بکنیم و این واقعا به دیگران ربطی نداره اما تا جایی که انتظار نداشته باشیم دیگران همه رفتارهای ما رو بپسندن و قبول کنن ما در کنارشان منافعی داشته باشیم. ادبیات دیجیتال مارکتینگ مثل خود دیجیتال مارکتینگ ادبیات نوین و جدیدی هست.
ایونتینگ که به معنی واکنش های منظم و از پیش برنامه ریزی شده در مواجه با اتفاقات و موانع و فرصتهاست از رشته سوارکاری قرض گرفته شده.
مطلب مهم در ایونتینگ نظم در فعالیتهای جاری در پیج هستش ، مغز انسانها در سالهای متوالی توانسته چیزهایی رو به عنوان "یک چیز نرمال " بپذیره که اون چیز😅 منظم باشه...
وقتی نظم از بین میره ، نتیجه منطقی که باید توسط مغز استخراج بشه هم از بین میره و وقتی ذهن به جمع بندی نمیرسه پس تصمیمی هم گرفته نمیشه...
حالا فروش یا پرسنال برندینگ که نتیجه تصمیم گیری ذهن مخاطب و مشتری شماست که با بی نظمی از بین میره...
یک ورزشکار هنرمند سوارکار، بهترین نظم و حرکات زیبا رو برای استفاده از موانعی(شما بخوانید فرصت) که در میدان مسابقه قرارداده شده روزها قبل از مسابقه طراحی میکنه تا بتونه با پرش های زیبا و حساب شده و قدمهای زیبای رفیقش(اسبش) بیشترین امتیاز رو از داوران بگیره. در دیجیتال مارکتینگ شما سوارکار، اسبتون وبسایت و پیج ها و کانالها و مناسبتها و اتفاقات مختلف طی روزهای سال همون موانع و داوران همون مخاطبان و یا مشتریان شما هستند. بسیار زیبا امتیاز خواهید گرفت اگر برای هر مناسبتی برنامه ای از پیش تعیین شده و برای روزهای مختلف برنامه های ویژه و بهم پیوسته داشته باشید. هر قدمشما باید به قدم قبل مربوط باشه و زمانی که یک مخاطب پیج شما رو می بینه بتونه یک هارمونی و نظم در پیج شما ببینه، مهم نیست که در دوره های مختلف تغییر مسیر میدید یا نه اما مهمه در هر نوبت تغییر مسیر قدمهاتون بهم پیوسته باشه. موفق باشید و بی هدف و بی برنامه پست نگذارید.
برای مثال باید برای روز پدر یک برنامه و برای روزهای بعد از اون برنامه ای داشته باشید که به اون روز ربط داشته باشه... مثلا اگر پست تبریک روز پدر رو می گذارید بهتره برای فردای اون برنامه ای داشته باشید که یادآوری کنه احترام پدرها رو فقط در روز پدر نباید حفظ کرد و یک یادآوری دائمی برای جبران زحمات پدرها باید وجود داشته باشه و راهکارهایی براش پیشنهاد کنید. یا اگر تخفیف خاصی در نظر می گیرید بهتر در روزهای بعد از استقبال مشتریان تشکر کنید و اگر می تونید تستمونایی از مشتریان در این خصوص منتشر کنید حتما اینکار رو بکنید.
تسمونیا همون فیلمها و اسکرینهای بی نامچت های مشتریانمان هستش که اونها رو برای متقاعد کردن سایرین و تهییج اونها برای اعتماد به خودمون منتشر میکنیم. موفق باشید.